دیدبان

مجری ممنوع التصویر با حسن روحانی به تلویزیون بر می گردد/ تکمیلی: روحانی به تلوزیون نمی رود

مجری ممنوع التصویر با حسن روحانی به تلویزیون بر می گردد/ تکمیلی: روحانی به تلوزیون نمی رود
دیدبانرضا رشیدپور مجری سابق تلویزیون در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از بازگشتش به تلویزیون خبر داد و گفت: پس از ۵ سال در تلویزیون برنامه اجرا خواهم کرد و اولین مهمانم دکتر حسن روحانی خواهد بود. او تاکید کرده که این خبر واقعی است و دروغ ۱۳ محسوب نمی شود!
متن کامل این یادداشت بدین شرح است:
گفتنی است رضا رشیدپور در گفتگو با ویژه نامه نوروزی روزنامه ایران اگرچه عنوان می کند چرایی ممنوع التصویر بودن خود در تلویزیون را نمی داند اما آن را به طور کلی مرتبط با «گرد و غباری که با حوادث سیاسی و اجتماعی در سال ۸۸ به وجود آمد» ذکر می کند.
وی در ادامه افزود  «فکر می کنم در مسیر هوایی تهران به گرگان بودیم که نامه ای را یکی از مقامات به من نشان داد که در آن به صورت رسمی ذکر شده بود که برنامه های تبلیغاتی دکتر روحانی از سوی رشیدپور اجرا شده، به دلیل ممنوع التصویری ایشان قابل پخش نیست .»
وی قبل از این در وب سایت خود به مدیران رسانه ملی گفته بود: لابد خواهید فرمود که این زیاده‌گویی‌ها به ما نیامده و همین که صدای‌مان هر هفته یک ساعت از رادیو پخش می‌شود برویم و خدای‌مان را شکر کنیم. بله ... اتفاقا من خداراشکر می‌کنم که آنقدر مهم شده‌ام (!) که پخش چند ثانیه از تصویر بنده می‌تواند برای مدیران بزرگواری که احتمالا مسئولیت‌های دیگری هم دارند محل تدبیر و تصمیم واقع شود! 
بیایید کمی تامل کنیم. واقعا چرا وقت گران‌بهای خودتان را برای تصمیم‌های کوچک درباره آدم‌های کوچک خرج می‌کنید؟ چرا هر روز مشغول تکذیب این و آن هستید؟ مگر ما که هستیم؟ یا چه کرده‌ایم و یا چه گفته‌ایم؟! 
 
به هر حال از رئیس جمهور محترم انتظار می رود در بکارگیری نیروهای هنری به "حُسن شهرت" آنان نیز توجه داشته باشند. تا کنون ذائقه مشاوران رسانه ای رئیس جمهور حرف اول را در انتخاب مجری مصاحبه های پخش شده حجت الاسلام روحانی از رسانه ملی زده است و حتی در آخرین مورد که باعث حدود یکساعت تأخیر در پخش مصاحبه شد، این مشاوران حاضر به دوئل با مدیران سازمان صدا و سیما شدند. دوئلی که در ظاهر پیروز شدند اما با نظر نهایی شورای نظارت بر صدا و سیما مشخص شد که این فشار آنان بر انتخاب مجری، عملی غیر قانونی وضابطه گریز است. به هر حال انتخاب رضا رشیدپور شائبه هایی را در خصوص "اصرار بر قانون گریزی" از سوی مشاوران رسانه ای رئیس جمهور ایجاد کرده است.
حاشیه های رشیدپور فقط به فتنه و رابطه او با مدیران صداوسیما برنمی گردد. او در سال 90 و در فیس بوک گفته بود: بزرگترین زخم پیکر این خاک پاک ناآگاهی بخش عظیمی از مردم آن است...
او این اظهار نظر را در مورد استقبال مردمی از فیلم اخراجی ها انجام داده بود.
 
** تکمیلی** حضور امشب روحانی در برنامه ی تلوزیونی از سوی صدا و سیما تکذیب شد. 
به گزارش دیدبان، فارس دقایقی پیش اعلام کرد رئیس جمهور امشب هیچ برنامه ای برای حضور در صدا و سیما و انجام مصاحبه تلویزیونی ندارد.
 

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن